Pallas har udviklet et innovativt softwaresystem til brug indenfor velfærdsområdet. Systemet kan tilknyttes kommunens omsorgssystem, så personalet får et godt overblik over borgernes tilstand nu og her, og der bliver frigivet tid til den nære relation til den enkelte borger. For at danne et overblik over alle muligheder og de interaktioner, der er i systemet, suppleres teksten med infografik, som hjælper med at få budskabet frem. Jeg er i tæt dialog med de dygtige fagfolk hos Pallas i denne process, og kender efterhånden produkterne godt. Jeg kan derfor byde ind på forslag til, hvordan vi bedst får det formidlet visuelt.
Jeg har udviklet den visuelle identitet, som er holdt i lyse toner for at symbolisere, at systemet er let at arbejde med og frigiver tid til borgeren. Jeg løser de grafiske opgaver for virksomheden med alt fra CVI, faktaark, webdesign, video, Powerpoint-skabelon, messematerialer, nyhedsbreve og løbende opgaver.
Hanne står for udarbejdelse af vore grafiske materialer i Pallas, lige fra tryksager og messematerialer til hjemmesider og produktbeskrivelser. Når hun er briefet på en opgave, arbejder hun selvstændigt og yderst proffesionelt. Hun er også god til at byde ind med gode forslag til hvordan de – indimellem – komplekse budskaber kan visualiseres og formidles, så det er enkelt for modtageren at forstå .
Vi er i tæt samarbejde omkring udviklingen af vores marketing materialer, og jeg værdsætter den erfaring Hanne byder ind med på det grafiske område.
I forbindelse med Demants nye brandstrategi, blev den visuelle identitet opdateret af et eksternt bureau. Jeg fik fornøjelsen af at være med i processen omkring implementeringen af det nye CVI, tog del i møder med bureauet og ledelsen, og arbejdede tæt sammen med det meget kompetente og imødekommende team. Jeg sad på kontoret og var med i den daglige sparring omkring udarbejdelse af årsrapport, brandbooklet, stationery og grafisk materiale til intern kommunikation.
Jeg løser opgaverne fra mit hjemmekontor eller sidder på kontoret hos Demant sammen med teamet.
I have the pleasure to work with Hanne on various projects here on Demant for the last 3 years. Hanne is top professional, creative and a true team player. She always have a positive attitude towards people and the task, and is a great sparring partner. She is curious towards new programmes and ways of solving the jobs. I highly recommend Hanne.
Jeg har gennem en årrække haft fornøjelsen af at arbejde sammen med WDI. Jeg har udarbejdet årsrapporter i tæt samarbejde med ledelsen, finansafdelingen og Demants dygtige digitale grafiske designer.
I 2020 lavede jeg layout på nyt design til årsrapporten, hvor det grafiske element med firkanter blev udviklet. Firkanterne repræsenterer virksomhederne, som WDI investerer i. Stregen går igen i grafer og ikoner. Jeg udviklede et nyt sæt ikoner og infografik i forbindelse med opdatering af strategien, og der blev udarbejdet en ny strategipræsentation, som blev godkendt af ledelsen.
Jeg løser opgaverne fra mit hjemmekontor eller sidder på kontoret hos WDI sammen med teamet.
I hjertet af Roskilde ligger Casa Bailar, en danseskole med latinamerikansk dans, poledance, yoga og meget andet. Casa Bailar er samtidig et eventbureau til både virksomheder og private events.
Jeg tog udgangspunkt i deres eksisterende logo og benytter cirklerne herfra for at udtrykke fællesskabet, rummeligheden og forskellige nationaliteter. I det hyggelige dansestudie er der sorte dansesilhuetter på væggene. Det gav inspiration til at benytte silhuetter i marketingmaterialerne. Herigennem kan vi udtrykke de forskellige stilarter både inden for dans og events. Sammen med cirklerne er dette det bærende udtryk i det grafiske materiale. Jeg arbejder med et bredt udsnit af opgaver indenfor marketing – bannere, Facebook, logoer til forskellige formål, foldere, flyers, Powerpoint-skabeloner, og hvad der ellers løbende er behov for. En god variation af spændende opgaver i samarbejde med et godt og dedikeret team hos Casa Bailar.
Casa Bailar Studio samarbejder med Hanne fra Hippogriff omkring alt vores trykte materialer fra visitkort, over plakater til Beach flag. Derudover har hun også lavet bannere til SOME for os.
Allerede fra første dag overraskede Hanne os med et fantastisk flot, gennemtænkt og anderledes grafisk oplæg til vores marketing materialer. Visuelt havde hun skabt et univers, som både indfangede Casa Bailars logo, farver og “purpose” på en enkelt og kraftfuld måde, som samtidig skaber synlighed og genkendelighed. Pt. arbejder vi faktisk på et nyt CVI, som skal danne grundlag for vores marketing materialer fremover. Det bliver spændene, hvor der bringer os hen rent visuelt.
Der er ingen tvivl om, at Hanne er en erfaren grafisk designer med ekspertise i alle trin fra idéudvikling til færdigt produkt. Hun er god til at udfordre ideer, prioritere opgaver og manøvrere i vores lille travle virksomhed, hvor hun også viser hendes store fleksibilitet og omstillingsparathed. Samtidig er hun hjertevarm og rar at samarbejde med, så vi er superglade for Hannes og Hannes kæmpe indsat for Casa Bailar. Og vi kan kun varmt anbefale Hanne herfra.
Jeg blev inviteret til et møde, for at høre om Ipsens Turridning, og for at snakke om logo og hjemmeside. Omdrejningspunktet i virksomheden er heste og personlig udvikling. Det er altid spændende at høre om folks virksomheder, og Hanne, som er ejeren, brænder for sit fag og at se folks udvikling. Jeg hjalp med at få kategoriseret det, der tilbydes, og derigennem udvikle den visuelle identitet, herunder logo, farvepalet, fotooptagelse samt design og opsætning af hjemmeside.
Emnet er seriøst, og der arbejdes professionelt med opgaverne. Samtidigt er Hanne et livstykke med stort nærvær, og hun evner at fange det smukke i de små øjeblikke.
Jeg har arbejdet med mange opgaver i Oticon blandt andet manualer, brochurer, DAM og packaging.
I forbindelse med at Oticon fik ny strategi og ny tagline, blev der lavet rebranding på packaging. Jeg var med i processen og sad i brand management, hvor jeg arbejdede tæt sammen med deres meget kompetente senior art director.
Vi gennemgik alle packaging-elementer fra domes, bokse, speakers, brugermanualer til den emballage, som høreapparaterne bliver leveret i. Designlinjen blev udarbejdet, og der blev taget højde for, at det hele hang sammen på tværs af produkterne. Packaging blev kategoriseret, så vi efterfølgende kunne henvise til et specifikt område, når der kom et nyt produkt. Vi sørgede for, at det hele blev alignet på tværs af alle elementer, så den røde tråd blev overholdt i hele sortimentet. Der blev udviklet skabeloner, og opgaven blev rundet af med en guidebook, som fremover bruges til at udvikle nye elementer i tråd med designlinjen.
Jeg løser opgaverne fra mit hjemmekontor eller sidder på kontoret hos Oticon sammen med teamet.
Jeg har høstet god erfaring og taget imod en stor variation af grafiske opgaver. Mit servicegen har bragt mig til mange gode opgaver. Når man som jeg er pligtopfyldende, så er deadlines noget, der skal overholdes. Min erfaring fra globale virksomheder gør, at jeg har et godt overblik over processen, mens jeg sørger for der er struktur i mine ting. Jeg er relativt “plug&play”, så når jeg er briefet, ved jeg, hvordan opgaven skal angribes, og hvis jeg er i tvivl, spørger jeg.
Erfaringen herfra gør det lettere for mig at flette mellem opgaver, multitaske. og tage imod de løbende ad hoc opgaver.
Hos Jabra har jeg arbejdet med alt fra manualer, videoer til messer og web, tool-bokse, intern produktlancering, 3D-arbejde og som projektleder på opdatering af ny visuel identitet.
Da virksomheden udarbejdede ny strategi, bød jeg ind med, at den visuelle identitet skulle matche denne. Jeg arbejdede som grafisk designer og projektleder på denne opgave, herunder også den nye fotostil. Der var fire regioner med i processen, og jeg afholdt løbende alignmentmøder i vores gruppe. Vi afholdt to-dages workshops, hvor vi gennemgik de oplæg, jeg havde lavet, og fik finpudset designet. Jeg præsenterede det for topledelsen, og fik det godkendt. Herefter stod jeg for implementeringen og rådgivningen på globalt plan, og briefede ambassadører i virksomheden, som skulle sørge for, at deres region overholdt CVI. Alle elementer blev gennemgået, lige fra Office-elementer, stationery, skabeloner til tool-bokse, brochurer, ikoner og Powerpoint-præsentationer.
Jeg havde fornøjelsen af at arbejde sammen med Hanne på vores fælles arbejdsplads, Jabra.
Hanne kender alle finurlighederne i de grafiske programmer, er godt begavet og hurtig til at sætte sig ind i nye programmer, områder og funktioner, og så har hun masser af gå-på-mod og er hyggelig og sjov at sidde sammen med. Hun bidrog med sine mange års erfaring i branchen til at optimere arbejdsgange og rutiner hos Jabra og dermed højne kvaliteten.
Hanne er lynhurtig til sit arbejde og meget pligtopfyldende – en kollega, man i den grad kan regne med.
Sonion er en innovativ international virksomhed, der udvikler højteknologiske komponenter til høreindustrien.
Sonion udarbejdede en ny strategi og skulle i den forbindelse have en ny visuel identitet. Ud fra strategien designede jeg den nye visuelle identitet, som jeg præsenterede for topledelsen og fik godkendt. Herefter stod jeg for implementeringen af alle elementerne i virksomheden globalt. Jeg tilknyttede ambassadører i udvalgte regioner, som jeg gav rådgivning og vejledning i den visuelle identitet. Identiteten blev ligeledes implementeret på facility, så fabrikkerne og kollegaernes påklædning var i tråd med CVI.
I mit daglige arbejde var jeg tilknyttet product management, og udarbejdede templates, launch-pakker, produktbrochurer, foldere, infografik, 3D-arbejde, internt medarbejdermagasin, video- og messematerialer, og hvad der ellers var behov for i virksomheden.